کد خبر: ۱۲۹۸۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد:

لزوم الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع بانوان فاطمی بندرچارک گفت: الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی در زندگی لازم است.
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجتبی دهقان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع بانوان در سالن مجتمع، ولی عصر (عج) شهر بندرچارک اظهار کرد: زندگی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند. این مسئله آنقدر پر اهمیت است که در برخی احادیث، پیروی از ایشان به التزام و تبعیت عملی از سبک زندگی ایشان بیان شده است.

وی افزود: در زندگی پرهیاهوی امروزی که همه انسان‌ها درگیر مسائل روزمره و مادی شده‌اند سیره اهل بیت، از جمله حضرت زهرا (س) که تأسی به آن می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی جلوگیری کند، اما متأسفانه توجه به این مؤله و شاخصه مهم مورد غفلت قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر ضرورت الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی در زندگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان گفت: مهمترین وظیفه و مسئولیت مادران، تربیت فرزند است که نتیجه آن در آینده مشخص می‌شود و باید فرزندان به گونه‌ای تربیت شوند که در راستای دین، مذهب و اعتقاداتمان گام برداشته و سبک زندگی ایرانی، اسلامی را الگوی زندگی خویش قرار دهند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار