کد خبر: ۱۳۰۰۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

حضرت فاطمه (س) الگوی تمام بشریت می‌باشد

حجت الاسلام رستمی گفت: عنوان کرد: جشن میلاد کوثر، دیدار با زنان سرپرست خانوار، محفل انس با قرآن به صورت مجازی، برگزاری مسابقات کتاب خوانی و نقاشی، دیدار با خانواده و مادران شهدا، از جمله برنامه‌های به مناسبت هفته زن و روز مادر می‌باشد.
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام بشریت و بخصوص زنان مسلمان است و باید بانوان جامعه این بانوی بزرگ را الگوی خود بدانند.

حجت الاسلام ابراهیم رستمی به وصیف خصایل نیکو و شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: سیره حضرت فاطمه (س) الگویی کارآمد برای تمامی مردان و زنان عالم می‌باشد.

وی بر بهره‌گیری از سیره و روش زندگانی حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: انتقال این آداب و رسوم زندگانی و ترویج رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) باید از مهم‌ترین اولویت‌های هفته گرامیداشت روز زن و هفته مادر باشد.

حجت الاسلام رستمی افزود: پیامبر (ص) فرمودند سیده و سرور زنان دو عالم حضرت زهرا (س) است و این موضوع نشان‌دهنده شخصیت و جایگاه ویژه ایشان است.

وی اذعان داشت: همسرداری، خانه‌داری و تربیت اولاد حضرت فاطمه (س) نشان از شخصیت بی‌نظیر ایشان در طول تاریخ بشریت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز به برنامه‌های هفته زن اشاره کرد و افزود:جشن میلاد کوثر، دیدار با زنان سرپرست خانوا، محفل انس با قرآن به صورت مجازی، برگزاری مسابقات کتاب خوانی و نقاشی، دیدار با خانواده و مادران شهدا، از جمله برنامه‌های به مناسبت هفته زن و روز مادر می‌باشد.

ارسال نظر