کد خبر: ۱۳۰۴۸
۱۰ دی | حجت‌الاسلام قمی در آیین رونمایی از آثار مکتب حاج قاسم:

مکتب حاج قاسم باید تبیین شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین رونمایی از آثار منتشره مکتب حاج قاسم، تببین مکتب حاج قاسم را دینی ادا نشده در کشور دانست و گفت: مکتب حاج قاسم باید تبیین شود و ما این تبیین را بر گردن خودمان می‌بینیم.
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین رونمایی از آثار منتشره مکتب حاج قاسم که شب گذشته در تالار رودکی برگزار شد، بیان کرد: احوال ما بعد از این چند سال به سامان نرسید. شهید سلیمانی حق بر گردن همه ما دارد و هنوز دین ما به این شهید والا مقام ادا نمی‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی باید توسط متخصصان واکاوی شود. از روح بلند و بزرگ او مدد می‌گیریم تا بتوانیم چند قدمی در این مسیر برداریم. مکتب حاج قاسم باید تبیین شود و ما این تبیین را بر گردن خودمان می‌بینیم و انتشار این آثار عمل بسیار پسندیده‌ای است.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون وزیر ارشاد، حدادعادل رئیس فرهنگستان ادب و شعر فارسی و فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور داشتند و هر کدام جداگانه در وصف این شهید والا مقام به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این مراسم از کتاب‌های «این خانه فروشی نیست»، «باران گرفته است»، «همراه ما بود»، «بچه‌های حبیب»، «جهت ۱ و۲» و «طبقه‌بندی موضوعی (مجموعه سخنرانی‌های حاج قاسم)» توسط نشر مکتب حاج قاسم رونمایی شد. 

همچنین از قطعه موسیقی «بوسه تو» با شعری از محمدمهدی سیار و با صدای محمد معتمدی با الهام نامه شهید به فاطمه سلیمانی دختر شهید سلیمانی رونمایی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار