کد خبر: ۱۳۰۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

باید جهت گیری کارهایمان را با ولی امر مسلمین هماهنگ کنیم

حجت الاسلام میرزایی گفت: باید جهت گیری کارهایمان را با ولی امر مسلمین هماهنگ کنیم.
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

باید جهت گیری کارهایمان را با ولی امر مسلمین هماهنگ کنیمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد میرزائی، مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در جلسه کمیته قرآنی که به مناسبت ایام دهه فجر و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران قرآنی ادارات کرمانشاه برگزار شد عنوان کرد:جامعه اسلامی باید دقت کند که نگاه رهبر انقلاب برروی چه مسئله‌ای است که بتواند کار‌ها یش رو حول آن تعریف کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب یکی از چهره‌های شاخص قرآنی قبل و بعد از انقلاب هستند تصریح کرد:ایشان سرفصل‌های مهمی برای جامع قرآنی از قبیل پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن و تدبر در قرآن باز کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه جلسه ۹۸/۰۳/۰۱ رهبر انقلاب را یکی از تخصصی‌ترین جلسات با مخاطبین دانست و افزود: در آن جلسه ایشان مسائل جدیدی را پرده برداری کردند و فرمودند یکی از ویژگی‌های حلقه‌های میانی این است که با جهت گیری تمدنی حرکت کنند که متاسفانه هنوز ارتباطی بین بخش نامه ودستوراتی که به ادارات ابلاغ میشه با فرمان، ولی به چشم نمی‌خورد.

حجت الاسلام میرزائی یکی از جنبه‌های ویژه کمیته قرآنی در  دهه فجر را خود امام (ره) دانست واضافه کرد:امام در بحث قرآن به شدت صحبت‌های ویژه‌ای دارد که یکی از آن موضوعات تفسیر سوره حمد توسط ایشان است که متاسفانه ۴۴ ساله محجور مانده است.

گفتنی است مدیر کل تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس کمیته قرآنی دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب می‌شود.

ارسال نظر