کد خبر: ۱۵۵۵۵
«مثل ستاره» خاطره ساز شد؛

جشن "مثل ستاره" در سنندج با حضور پرشور هزاران دختر برگزار شد

جشن «مثل ستاره» با حضور پرشور هزاران دختر سنندجی و خانواده‌هایشان در این شهر برگزار شد و روزی به یادماندنی را برای آن‌ها رقم زد.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت روز دخترومیلاد حضرت معصومه (س)، جشن بزرگ "مثل ستاره" با حضور پرشور دختران سنندجی و خانواده‌هایشان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گولان برگزار شد.

این جشن با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، از جمله موسیقی، تئاتر، نمایش و سخنرانی، فضایی شاد و مفرح را برای دختران سنندجی فراهم کرد.

حضور هنرمندان مطرح کشوری مانند عبدالرضا هلالی، حامد سلطانی، خاله نرگس، احسان مهدی، کارزان فاروق، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی و مهران خالدی در این جشن، شور و اشتیاق را به اوج خود رساند.

در این جشن بزرگ، دختران پرچم ایران را در دست داشتند و سرود "مثل ستاره" را با عبدالرضا هلالی همخوانی می‌کردند. همچنین عده‌ای از دختران پرچم فلسطین را در دست داشتند و حمایت خود از مردم این سرزمین را نشان دادند.

جشن "مثل ستاره" با استقبال گسترده مردم سنندج روبرو شد و به گفته مسئولان برگزاری، بیش از ۱۵ هزار نفر در این جشن حضور داشتند.

این جشن که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، خاطره‌ای ماندگار را برای دختران سنندجی به یادگار گذاشت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار