در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

ترس دشمن از ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و نهاد‌ها و تشکل‌های وابسته این اداره کل، در پی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در پی حادثه تروریستی عصر چهارشنبه هفته جاری، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و نهاد‌ها و تشکل‌های وابسته این اداره کل، بیانیه‌ای در محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری منتشر کرده است.
متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹﴾

عصر چهارشنبه، در حالی شاهد حضور پر شور دلدادگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بودیم که این محل در روز‌های اخیر، شاهد حضور پرشور زائرانی است که به عشق سردار دل‌ها، کیلومتر‌ها راه از سراسر ایران اسلامی خود را برای حضور در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم، به کرمان رساندند، اما کوردلان مزدور و تروریست که تاب دیدن ترویج و گسترش مکتب شهید سلیمانی را نداشتند، بار دیگر با اقدامی ددمنشانه، قلب ملت ایران و جهان اسلام را به درد آوردند و با دو انفجار تروریستی منجر به شهادت بیش از صد نفر و مجروح شدن بیش از ۲۰۰ نفر از زائران مزار شهید سلیمانی شدند.

به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ در دیدار با خانواده شهید سلیمانی، «امروز، سلیمانی در منطقه ما نماد امید، اعتماد به‌نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است و همچنان‌که برخی به درستی گفته‌اند، «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است».

این اقدام بزدلانه و کور در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ملت بزرگ و دردآشنای ایران را در برابر چنین کینه توزی‌های دیرینه، بیش از پیش متحد و یکپارچه کرده است.

این اقدامات دشمنان، نشان دهنده ترس و عصبانیت بیش از پیش دشمن از شهید سلیمانی تا سردار سلیمانی است که این گونه به زانران این شهید بزرگوار، حمله می‌کنند.

حرکتی که نه تنها باعث توقف و کند شدن گسترش مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و عشق و علاقه مردم به این شهید عزیز، نمی‌شود، بلکه نشان داد، هزاران سلیمانی که دل در گرو ولایت دارند، انتقامی سخت از ایادی استکبار، در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل خواهند گرفت.

در این گونه حوادث باید هوشیار بوده و در تبیین و تفکیک بین دست‌های آلوده و مغز‌های آلوده، تفکیک قائل شویم و با بصیرت، روشنگری و وحدت یکپارچه، نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و نهاد‌ها و تشکل‌های وابسته این اداره کل، حادثه تأسف بار و غم انگیز تروریستی گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را به حضرت صاحب الزمان امام عصر (عج)، نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله)، خانواده‌های داغدار و ملت مقاوم و شهید پرور ایران اسلامی و خصوصاً استان کرمان تسلیت عرض کرده و از خداوند برای خانواده شهدای این واقعه صبری جمیل و برای جانبازان این حادثه، شفای عاجل و سلامتی کامل آرزومند است و از مقامات امنیتی و اطلاعاتی، پیگیری دقیق و دستگیری عوامل و از مسئولان نیز برخورد قاطع با عوامل اینگونه حرکات را خواستاریم و اعلام می‌کنیم هرجا که نیاز باشد، تاپای جان برای سرکوب و مقابله با این گونه تروریست‌ها و اقدامات تروریستی، آماده حضور و فعالیت هستیم.

  • اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
  • شبکه تبلیغی روحانیون سیستان و بلوچستان
  • مبلغین و مبلغات سیستان و بلوچستان
  • تشکل‌های دینی و مردمی سیستان و بلوچستان
  • شورای هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان
  • کانون مداحان سیستان و بلوچستان
  • کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سیستان و بلوچستان
  • انجمن‌های اسلامی ادارات و کارخانجات سیستان و بلوچستان
  • مؤسسات و خانه‌های قرآنی
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار