کد خبر: ۱۳۱۸۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم:

حادثه تروریستی کرمان نشانه ترس دشمن از مکتب حاج‌قاسم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: دشمن از مکتب حاج‌قاسم هراس دارد لذا با ارتکاب جنایاتی از قبیل حادثه تروریستی کرمان، به این ترس وحشت اعتراف کرد.
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در گفتگو با روابط عمومی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: این اتفاق ناگواری نشانه ترس و هراس دشمن از مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: وقتی دشمن با ترور عاشقان حاج قاسم وارد میدان می‌شوند بزرگترین اعتراف است که ترور حاج قاسم و شهادت سردار سلیمانی نه تنها آن‌ها را به اهداف خود نرسانده بلکه سردرگم کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: این حادثه تروریستی از سوی کسانی اتفاق افتاده که حاج قاسم سال‌ها مانع اقدامات تروریستی آن‌ها شده بود و نتوانستند با وجود تدابیر و رشادت‌های حاج قاسم چه در گذشته و چه در حال حاضر جان بی‌گناهان را به خطر بیندازند همان‌ها که مورد پشتیبانی اسرائیل و آمریکا بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی اذعان داشت: ترور‌های کور و ناجوانمردانه و بزدلانه اسرائیل بیانگر عجز و ناتوانی آنان است، رژیم کودک‌کش صهیونسیتی نابودی شدنی است و این یک وعده الهی است.

وی در پایان تصریح کرد: شرایط فعلی اسرائیل و این بزدلی‌ها و کثافتکاری‌ها، نتیجه انتقام راهبردی نظام و جبهه مقاومت از کفتار صهیونیست است که کم کم نابود می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار