کد خبر: ۱۳۱۸۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس:

مردم برای انتقام خون شهدای کرمان لحظه‌شماری می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس گفت: مردم برای انتقام خون شهدای کرمان لحظه‌شماری می‌کنند، لذا دشمنان بدانند که انتقام خون شهدای کرمان به زودی گرفته خواهد شد.
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدامین سعیدی‌مهر در گفتگو با خبرنگار دریای اندیشه با تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: همه دنیا می‌دانند که این اقدامات بزدلانه و وحشیانه تروریست‌ها نشانه ترس و هراس دشمنان از ایجاد و اشاعه مکتب حاج قاسم است؛ لذا با این اقدامات وحشیانه اعتراف می‌کنند که سردرگم و پریشان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس در ادامه افزود: صاحبان تفکرات صهیونیستی وقتی حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند تصورشان این بود که با ترور ایشان، مسیر مقاومت و استقامت از بین خواهد رفت، اما با این اقدام سخیف نه تنها به اهداف شوم خود دست نیافتند بلکه موقعیت را برای خودشان در کل دنیا، خطرناک‌تر از قبل کردند.

سلیمانی‌های زمانه استکبار را احاطه کرده‌اند 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌مهر ادامه داد: دشمنان با ترور شهید سلیمانی تنها یک شخصیت را شهید کردند، اما میلیون‌ها حاج‌قاسم را در کل دنیا زنده کردند، لذا امروزه موقعیت خود را در خطر می‌بینند، چون سلیمانی‌های زمان آن‌ها را احاطه کرده و این مکتب حاج‌قاسم است که عزم مسلمانان جهان را برای یک هدف مشترک که همان نابودی استکبار جهانی است، راسخ و استوار کرده است.

وی گفت: امروزه، غاصبان و صاحبان تفکرات صهیونیستی چاره‌ای جز دست و پا زدن برای حفظ هویت جعلی خود ندارند و تنها راه حفظ آن را در انجام اقدامات مذبوحانه می‌دانند. چنین حرکت‌های بزدلانه و ترور‌های مکرر و به شهادت رساندن زن و بچه‌های بی‌گناه از طرف کسانی طراحی شده که سال‌ها دست به غارتگری و چپاول کشور‌های مسلمان می‌زدند و حاج قاسم، جلوی زیاده‌خواهی‌های آنان را گرفت و دستشان را از این غارتگری و چپاول و ظلم و ستم قطع کرد.

جنایات دشمنان، اراده مردمی را قوی‌تر می‌کند 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: خود حاج‌قاسم گفتند «ما ملت شهادتیم»، در واقع این حرکت‌های مذبوحانه دشمنان، مشت‌ها را محکم‌تر و اراده‌های مردم ایران اسلامی را قوی‌تر و آنان را به حقانیت این مسیر، مصمم‌تر می‌کند.

سعیدی‌مهر افزود: همگان شاهد بودیم که زائران و عاشقان مکتب حاج‌قاسم را در جوار مزار ایشان ترور کردند، اما ساعاتی بعد، چندین برابر از قبل، جمعیت عاشقان حاج‌قاسم با اراده‌ای قوی‌تر به سمت مزار این شهید والامقام روانه می‌شوند این بیانگر رشادت و شجاعت مردم ایران است که نشان می‌دهد از شهادت هراسی ندارند.

عزت را از سیدالشهداء آموختیم

وی در ادامه اذعان داشت: ملت ایران عزت را از سرور آزادگان، حضرت امام حسین علیه‌السلام آموختند و در هر جریانی که تعداد شهدا بیشتر باشد انگیزه انتقام، استقامت و شهامت نیز بیشتر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس اضافه کرد: رژیم کودک‌کش صهیونسیتی، آمریکا و هم‌پیمانانشان روز به روز درحال نزدیک شدن به افول و نابودی هستند، اینان، با حرکت‌های زشت و جنایتکارانه خود، موقعیت خودشان را در دنیا به معرض خطر قرار داده‌اند و مجبورند با این اقدامات وحشیانه و کوردلانه، موقعیت خود را در اذهان عمومی، ثابت‌شده بدانند، لذا یک روز داعش و روزی دیگر، گروه‌های تکفیری را روی کار می‌آوردند، یک روز دیگر مجمعی از منافقین و همچنین گروه‌های انتحاری را تشکیل می‌دهند که همه این‌ها بیانگر شکست دشمنان اسلام و ایران از مکتب اسلام و حاج‌قاسم است.

انتقام سختی خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌مهر گفت: امام راحل فرمودند «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، امروزه این بیداری به اوج خود رسیده و جهانی شده است، قطعا از کسانی که برای ازبین بردن امنیت ایران اسلامی نقشه کشیده‌اند انتقام سختی خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: دشمنان از این موضوع ناراحت هستند که نمی‌توانند بر ایران اسلامی، سلطه داشته باشند، در تمام دنیا با هر کشوری، هر طور که دوست داشتند تجاوز، تصرف و غارت کردند و مردمانش را کشتند، اما از اینکه موفق نشدند ایران اسلامی را آن‌گونه که می‌خواهند تحت کنترل وسلطه خود درآوردند بشدت عاجز و ناراحت هستند لذا دست به اقدامات رذیلانه می‌زنند.

نابودی رژیم کودک‌کش صهیونسیتی حتمی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس با تأکید بر اینکه نابودی رژیم منحوس صهیونیستی حتمی است و این وعده الهی است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها و تفکرات صهیونیستی بشدت در دنیا منزوی شده است و اینان می‌دانند که ایران در منزوی شدن رژیم کودک‌کش صهیونسیتی و آمریکا و همچنین در تضعیف قدرت پوشالی آن‌ها و نزدیک شدن نابودی اسرائیل نقش اساسی دارد به همین دلیل در نقاط مختلف دست به ترور می‌زنند تا اعلام موجودیت کنند، هرچند این ترور‌های بزدلانه، اعتراف صهیونیست‌ها را به جهان اسلام نشان می‌دهد و این حرکت‌های بزدلانه، قطعا آخرین دست و پا زدن‌های این رژیم منحوس است.

سعیدی‌مهر با تأکید بر اینکه خوی وحشی‌گری رژیم کودک‌کش صهیونسیتی برای همگان ثابت شده است، اذعان داشت: کشتار زن و کودک، مردم مظلوم، بی‌گناه، بی‌پناه، اما مقاوم غزه و ویران کردن مدرسه و بیمارستان و اماکن عمومی از شخصیت تثبیت‌شده رژیم منحوس صهیونیستی است، یک زمانی به راحتی به هر کشوری که اراده می‌کردند حمله‌ور می‌شدند و هیچ نیرویی جلودار آنان نبود، اما امروزه از همان کشور‌ها مورد حمله قرار می‌گیرند و اینان می‌دانند که ایران اسلامی، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و همچنین لبنان را برای مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونسیتی را حمایت و تقویت کرده‌اند لذا نقشه‌هایی را طراحی می‌کنند تا در ایران اجرا و مردمان بی‌گناه را ترور کنند تا حواس مردم دنیا را از افول و تنزل خود پرت کنند، ملت ایران و تمامی مسلمانان دنیا برای انتقام از این جنایت لحظه‌شماری می‌کنند، لذا دشمنان بدانند که انتقام خون شهدای کرمان به زودی گرفته خواهد شد و هرگز خونشان پایمال نخواهد شد. به وعده الهی، همگان شاهد نابودی ظلم و ستمگری خواهیم بود.

منبع: روزنامه دریای اندیشه

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار