کد خبر: ۱۳۲۵۱
از سوی اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد؛

دوره توانمندسازی توسعه فرهنگ نماز در حاجی‌آباد برگزار شد

از سوی اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش، دوره توانمندسازی توسعه فرهنگ نماز (کارگاه مدیریت ترویج فرهنگ نماز ویژه مدیران مدارس «طرح مبین») در حاجی آباد برگزار شد.
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره توانمندسازی توسعه فرهنگ نماز کارگاه مدیریت ترویج فرهنگ نماز ویژه مدیران مدارس» طرح مبین» شنبه ۱۶دی ماه ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت الاسلام مشیری استاد حوزه و دانشگاه و سید حسینی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش حاجی آباد برگزار شد.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام مشیری استاد حوزه و دانشگاه پیرامون نماز مطالبی بیان کرد و گفت: نسل جوان و قشر دانشجو و دانش آموز ما امروزه به واسطه رشد و توسعه فضای مجازی میتواند به بهترین نحو روی تقویت بنیه‌های اعتقادی نماز کار کند.

وی گفت: ترویج فرهنگ نماز یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است که با هدف ترغیب جوانان به مسجد و همکاری هیئت امنا و دست اندرکاران مسجد می‌تواند به نحو احسن صورت گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: نماز نوعی ارتباط بین انسان و معبود است، چنین رابطه‌ای بین انسان و غیر خدا نشدنی است چراکه صورت کامل این ارتباط عبادی دارای معیار و ملاک بودن آن است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار