کد خبر: ۱۳۳۰۷
به همت مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد؛

دیدار جمعی از فعالین سرود استان یزد با مدیر شبکه دو

با دعوت مرکز رسانه اداره کل تبليغات اسلامی استان یزد، حامد مروت نژاد، مدیر شبکه دو به یزد سفر کرده و با مسئولان گروه‌های سرود استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

دیدار جمعی از فعالین سرود استان یزد با مدیر شبکه دوبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز چهارشنبه _۲۰ دی ماه_ نشست هم‌اندیشی گروه‌های سرود استان یزد با حضور حامد مروت‌نژاد، مدیر شبکه دو در محل سازمان تبلیغات یزد برگزار شد.

در این نشست فعالین عرصه فرهنگی و تولید محتوا به بیان دغدغه‌های خود در انجام کار فرهنگی پرداخته و تقاضای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت فضای رسانه‌ای و تلویزیون کشور برای ارائه تولیدات و نماهنگ‌ها را داشتند.

از مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها عدم اهتمام مسئولان و مجموعه‌های مختلف دولتی به کار فرهنگی بود و معتقد بودند جهادی و با تمام وجود مجبور هستند از جیب خود مایه بگذارند.

ارائه کار‌های فاخر با مباحث فرهنگی، تربیتی و ارزشی در قالب سرود به خصوص با نگاه به ظرفیت نسل جوان و ماهر در مناطق روستایی بهترین ظرفیت برای انجام کار فرهنگی در پرورش نسل نو و معرفی ارزش‌ها است.

در این نشست صادق روشن رئیس مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت» سازمان تبلیغات اسلامی کشور، جناب آقای رحیمی مدیر تولیدات مرکز رسانه‌ای نهضت و آقای غیب‌الهی مسئول تولیدات مرکز نیز مدیر شبکه دو را همراهی کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار