کد خبر: ۱۳۳۳۷
مدیر هیات بنت الهدی زنجان:

هیئات مذهبی نوجوانان نیاز به توانمند سازی دارد

مدیر هیات بنت الهدی زنجان گفت: بیشتر هیات مذهبی موجود که در بحث نوجوانان فعالیت دارند نیاز به توانمند سازی و آموزش را دارند.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، زهرا اسماعیلی، مسئول هیئت دخترانه بنت الهدی ویژه دختران ۱۳ تا ۱۸ سال زنجان، در حاشیه دوره آموزشی “ماه” با بیان اینکه برگزاری چنین دوره‌های آموزشی بسیار مفید است چرا که تشکلی که ما در آن فعالیت داریم شامل بخش‌های مختلف است که طی مطالعات صورت گرفته متوجه شدیم بعضی از مباحث مانند رسانه در هیئت مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه رسانه از امور بسیار مهمی است که متاسفانه در هیئات مذهبی به آن پرداخته نشده است، اظهار کرد: هیئت‌ها تبدیل به برگزاری مراسمات چشم اعیاد و مراسمات عزاداری شده بود، اما آیا این پتانسیل موجود هیئت‌ها چه میشود؟

مدیر هیئت بنت الهدی زنجان، ادامه داد: آیا می‌شود با یک جلسه آموزشی و سخنرانی‌ها این افراد به رسد و تکامل می‌رسند که در این ارتباط در این هیئت شبکه سازی لازم را در بین اعضا ایجاد کردیم.

اسماعیلی با بیان اینکه بیشتر هیات مذهبی موجود که در بحث نوجوانان فعالیت دارند نیاز به توانمند سازی و آموزش را دارند، گفت: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی که تمامی مباحث‌های اصولی به تشکل‌ها آموزش داده می‌شود که بزرگترین نقطه عطف دوره است.

وی با بیان اینکه هیئت بنت الهدی شاخص محور است و در طول سال بخشی از برنامه‌ها بصورت هیئتی و در مناسبت‌ها برگزار میشود، اظهار کرد: در طول مدت تشکیل این هیئت که تبلیغ به صورت چهره به چهره بوده است مخاطبان افزایش یافته که در حال حاضر ۱۲۰۰دختر نوجوان زنجانی فعالیت دارند که ۸۰۰ نفر آن عضو فعال هستند.

مدیر هیئت بنت الهدی زنجان گفت: اگر چنین دوره‌ها بخصوص در بخش رسانه در استان تداوم یابد و توانمند شود تیم رسانه‌ای هیئت‌ها برد جهانی پیدا میکنند و نوجوانان و جوانان کشور‌های دیگر نیز از این فعالیت هیئت‌ها استفاده خواهند کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار