کد خبر: ۱۳۳۴۴
درسی مدرس دوره آموزشی”ماه” زنجان:

هیئت یک فناوری نوین مرجعیت اجتماعی می‌شود

درسی مدرس دوره آموزشی "ماه" زنجان، با بیان اینکه مهمترین بخش‌ها و مهمترین کار‌ها در سطح کشور را هیئت‌ها پیش می‌برند، گفت: این موضوع نشان دهنده این است که هیئت یک فناوری نوین مرجعیت اجتماعی می‌شود که نه تنها در ایران بلکه در فراملی نیز پیش روندگی و پیش برندگی را به مجموعه‌های دیگر به اثبات می‌رساند.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حمید درسی  در حاشیه دوره آموزشی”ماه” ویژه مدیران هیات‌ها تشکل‌های دینی استان زنجان، با بیان اینکه در این دوره که بنده در خدمت فراگیران هستم در خصوص تحلیل موقعیت فرهنگی، اجتماعی و تربیتی که در آن قرار داریم است، اظهار کرد: اگر مخاطب موقعیت خودش را درست بشناسد میتواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را بسیج و به سمت رو به جلو حرکت کند.

وی افزود: در بخش مدیران تربیتی در این دوره بحث دکترین غلبه اجتماعی، کار‌های فرهنگی و تربیتی و همچنین مدیریت علمی، جهادی، ولایی و انقلابی ارائه می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هیئت به مثابه یک الگوی مدیریت ولایی توانسته است در قرن‌ها استمرار پیدا کند و الگو‌های نوین را خلق کند، اظهار کرد: این یک بستر متمایزی بوده و جا دارد بصورت ویژه و علمی بر آن تمرکز شود.

درسی ادامه داد: امروزه نیز باتوجه به مقتضیات و نیاز‌های روز باید هیئت‌ها بتوانند توسعه پیدا کنند تا هیئت امروزی را با بروز رسانی و عمق بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهمترین بخش‌ها و مهمترین کار‌ها در سطح کشور هیئت‌ها پیش می‌برند، گفت: این موضوع نشان دهنده این است که هیئت یک فناوری نوین مرجعیت اجتماعی میشود که نه تنها در ایران بلکه در فراملی نیز پیش روندگی و پیش برندگی را به مجموعه‌های دیگر به اثبات می‌رساند که نیازمند تمرکز بر مسئله هیئت‌ها هستیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی ماه که تمرکزی بر توانمدسازی هیئت‌ها و مخاطبان دارد از این جهت حرکت تو و اقدام خوبی است و این حرکت رسیدن به فصل نو است.

ارسال نظر