کد خبر: ۱۳۴۱۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه خبر داد:

ثبت نام مراسم معنوی و نورانی اعتکاف در قروه آغاز شد

حجت الاسلام سیف الله سبزی با بیان اینکه ثبت نام مراسم معنوی و نورانی اعتکاف در قروه آغاز شد؛ عنوان کرد: متقاضیان می توانند با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ثبت نام کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از متقاضیان اعتکاف از روز ۲۳ دی ماه سال جاری در اداره تبلیغات اسلامی آغاز شده است و مراحل ثبت نام تا ۵ بهمن ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ثبت نام کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه به ثمرات سنت حسنه اعتکاف اشاره کرد و گفت: به وجود آمدن دوره‌ای کوتاه برای محاسبه نفس و خودسازی که حداقل سه روز طول می‌کشد و انسان را از حاکمیت غریزه ها، عادت‌ها و اشتغالات معمول زندگی آزاد می‌سازد، صفای خاصی به روح و جان می‌بخشد.

وی به حضور پرشور جوانان در مراسم  اعتکاف اشاره کرد و گفت: حضور پر شور جوانان در مراسم اعتکاف که ۷۵ درصد مجموع شرکت کنندگان را تشکیل می‌دهند حاکی از اهمیت جوانان امروز ما به سنت‌های اعتقادی و دینی در جامعه است.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود حدود دو هزار متقاضی در این دوره ثبت نام کنند، افزود: برگزاری مراسم ولادت امام علی (ع)، برگزاری برنامه‌های قرآنی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و جلسات مشاوره از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام اعتکاف است.

سبزی در پایان عنوان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مراسم معنوی اعتکاف در شهر‌های دزج، مالوجه، دلبران سه مسجد، سریش آباد سه مسجد، شهرستان قروه در دو مسجد و در روستای وینسار و گنجاب اولیا برگزار می‌شود.

ارسال نظر