کد خبر: ۱۳۵۰۷
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی:

شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان، تشکلی تأثیرگذار است

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی از شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان به عنوان تشکلی تأثیرگذار یاد کرد.
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان، تشکلی تأثیرگذار استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به مناسبت‌های اعیاد رجبیه، شعبانیه و ماه مبارک رمضان، این ایام را فرصت بی نظیری برای دعا و مناجات و ترویج معنویت در سطح جامعه دانست.

وی افزود: اگر توفیق داریم که پرچم اهل‌بیت علیهم‌السلام را بالا ببریم به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف گفت: هرجایی مردم پای کار بودند دشمن بساط خود را جمع کرده و هرجایی که دشمن رخنه‌ای ببیند از آنجا برای ضربه زدن به این ملت و مردم استفاده می‌کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در پایان ضمن بیان برخی دستاورد‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان، تشکلی تأثیرگذار در مسائل مختلف است و باید نقش خود را نسبت به جلسات و مسائل معلوم و از اول موضع خودمان را مشخص کنیم، مسأله‌های جلسات را تنظیم و متناسب با آن طراحی و پیگیری کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار