کد خبر: ۱۳۵۱۴
رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس پیش‌بینی کرد:

حضور ۱۰ هزار نفری بندرعباسی‌ها در مراسم اعتکاف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس با بیان اینکه مساجد این شهر، آمادگی میزبانی از معتکفین را دارند، پیش‌بینی کرد: ۱۰ هزار نفر از مردم بندرعباس در مراسم اعتکاف حضور یابند.
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدامین سعیدی‌مهر ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب، فصل خودسازی و تقویت روحیه دینی و اعتقادی است و هر کسی که می‌خواهد ایمان قلبی و لسانی خودش را محک بزند در مراسم اعتکاف، این فرصت و موقعیت برایش فراهم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس افزود: اعتکاف، نه تنها رابطه عمیق ما با خدای باری تعالی را عمیق‌تر می‌کند بلکه قلوب ما را برای خودسازی و شناخت روحیات دینی خود همراه می‌کند‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌مهر با بیان اینکه مساجد ما در سطح شهرستان بندرعباس آمادگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را دارند، تصریح کرد: باتوجه به استقبال پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای حضور و ثبت‌نام در مراسم اعتکاف؛ پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار معتکف در این مراسم معنوی شرکت خواهند کرد.

وی به تعداد مساجد جهت ثبت‌نام معتکفین اشاره کرد و گفت: باتوجه به جلسات متعدد با آیت‌الله عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان، ستاد اعتکاف و رابطین شهرستان؛ تا کنون قریب به ۴۰ مسجد در سطح شهرستان بندرعباس برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسبی جهت برگزاری این مراسم داشته‌اند که با نزدیک‌تر شدن به ایام اعتکاف، قطعا تعداد مساجد بیش از این آمار خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس همچنین گفت:طبق بررسی‌های انجام‌شده، بیشتر معتکفین در شهرستان بندرعباس، از قشر جوانان و نوجوانان هستند که عمده متقاضیان را بانوان تشکیل می‌دهند.

سعیدی‌مهر در پایان تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس آمادگی خود را جهت معرفی مساجد و رابطین اعتکاف جهت بهره‌برداری و ثبت‌نام متقاضیان اعلام می‌دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار