کد خبر: ۱۳۵۹۴
با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان صورت گرفت؛

نشست بصیرتی روحانیون و فعالان حوزه قرآنی شهرستان مریوان

نشست بصیرتی روحانیون و فعالان حوزه قرآنی با حضور حجت الاسلام عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و حجت الاسلام حسن وراهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم حجت الاسلام عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ضمن محکومیت اقدامات ناجوانمردانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل علیه امت مسلمان فلسطین بویژه مردم مظلوم ولی مقتدر غزه؛ اظهار داشت: در شرایطی که حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و مراکز درمانی نوار غزه ادامه دارد، که مردم غزه با غم غربت قدم به خیابان‌هایی می گذارند که وعده‌گاه همیشگی آنها در هم پیمانی با آرمان‌ آزادی قدس شریف است.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اهمیت وحدت امت اسلام در مقابل جبهه کفر خاطرنشان کرد: امروز باید همه مسلمانان یکصدا به خونخواهی مظلومان، فریاد استکبارستیزی سر بدهند و تا پیروزی کامل غزه که انشاالله این پیروز قطعی می باشد در کنار مردم فلسطین بمانند. 

حجت الاسلام عسکری در ادامه بر برپایی هرچه بیشتر کلاس های قرآن و برگزاری کارگاههای سبک زندگی قرآنی توسط روحانیون برای نسل جدید تاکید کرد.

در حاشیه این برنامه طوماری توسط روحانیون و فعالان قرآنی جهت حمایت از مردم غزه امضاء شد و این حملات وحشیانه رژیم غاصب را محکوم کردند

گفتنی است در پایان این مراسم از برترین های قرآنی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر