کد خبر: ۱۳۵۹۸
در راستای تامین سلامت معتکفین صورت گرفت؛

دیدار مدیر شبکه بهداشت، با ریئس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران

مدیر شبکه بهداشت با ریئس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به مناسبت ایام اعتکاف و اهمیت سلامت معتکفین؛ در دوم بهمن دیدار و گفت گو کرد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به مناسبت ایام اعتکاف و اهمیت سلامت معتکفین؛ با رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام دهقانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع) اظهار داشت: چشم انداز روشنی فراسوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران می‌باشد و انشاءالله تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی راه را برای دستیابی به اهداف نظام سلامت هموار شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران تصریح کرد: امیدوارم مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ارتقاء سطح سلامت و دستیابی به اهداف آموزشی، بهداشتی و بویژه پژوهشی به موفقیت‌های هرچه بیشتر دست یابد.

در این دیدار دکتر معیری ریئس شبکه بهداشت کامیاران بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر بین این دو اداره تاکید و ابراز امیدواری کرد: حتما از نظرات و همفکری اداره تبلیغات اسلامی در زمینه‌ی همکاری در خصوص اطلاع رسانی و آموزش در فعالیت‌های مربوط به نظام سلامت و بهداشت بهره‌مند خواهیم شد.

ارسال نظر