کد خبر: ۱۳۶۰۰
با هدف آشنایی با معارف نماز؛

اجرای طرح معراج نماز در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه

طرح معراج نماز با هدف آشنایی روحانیون، ائمه جماعت با معارف نماز و تسلط بر روش های انتقال مفاهیم نماز در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: دوره طرح معراج با حضور حجت الاسلام سید مصطفی باقری کارشناس مرکز تخصصی نماز درسالن جلسات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

وی افزود: طرح معراج نماز یک دوره‌ای برای تربیت مربی معارف نماز است که هدف از برگزاری این دوره، آشنایی روحانیون و ائمه جماعت با معارف نماز، تسلط بر روش‌های انتقال مفاهیم نماز، تربیت مربی و محقق در زمینه نماز و ... است.

در ادامه حجت الاسلام سید مصطفی باقری استاد این جلسه در جمع روحانیون بیان کرد: توجه به آموزش نماز در بین اقشار مختلف جامعه بالاخص والدین و خانواده‌ها باید مد نظر روحانیون باشد.

وی ادامه داد و گفت: روحانیون باید حضور مستمر و قوی در جامعه داشته باشند و با تبلیغ امور دینی بالخصوص امر نماز با توجه به آیات قرآن از فساد در جامعه جلوگیری کنند.

کارشناس مرکز تخصصی نماز در دوره آموزشی نماز روحانیون به اهمیت و جایگاه نماز اشاره کرد و گفت: باید اهمیت نماز به خانواده‌ها گفته شود تا آن‌ها بتوانند نسلی نمازخوان تحویل جامعه دهند.

سید باقری دعوت به نماز و جذب به مساجد را از وظایف طلاب خواند و گفت: برخورد مناسب با کودکان و نوجوانان در مساجد و خیابان‌ها موجب می‌شود فرزندان به سمت شما رجوع کنند و با این برخورد جذب به مساجد شوند لذا برخورد و اخلاق خوب را در دستور کار خود و جزء اولویات قرار دهید.

ارسال نظر