کد خبر: ۱۳۶۹۷
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی:

برگزاری برنامه روایتگری در شب وفات حضرت زینب(س) در بین معتکفین

به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب (س)، جمال فیض الهی از خدام حرم این بانوی بزرگ و از مدافعین حرم در سوریه به بیان خاطرات خود در بین معتکفین پرداخت.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

برگزاری برنامه روایتگری در شب وفات حضرت زینب(س) در بین معتکفینبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی جهت ارتقای کیفی برنامه های اعتکاف در سال جاری اقدام به طراحی و برگزاری برنامه های متعددی با کمک و همکاری سایر ارگان های فرهنگی نموده است، برنامه روایتگری دفاع مقدس و بیان رشادت های مدافعین حرم در کشور سوریه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در مساجد محل اعتکاف در شهرستان ملکشاهی می باشد. برنامه روایتگری بخش مدافعان حرم توسط حاج جمال فیض اللهی از اهالی استان ایلام  که به مدت ۱۲سال در کشور سوریه و پیش از ایجاد جنگ داخلی توسط عوامل استکبار، حضور داشته است، با استقبال کم نظیر معتکفین برگزار شد.  

جمال فیض اللهی بدلیل حضور طولانی مدت در سوریه، از نزدیک شاهد جنایات گروه های تکفیری بوده و مشاهدات خود را از عملکرد این گروه های تکفیری و رشادت های مدافعین حرم و بخصوص سردار شهید قاسم سلیمانی در برنامه های روایتگری ارائه می دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار