کد خبر: ۱۳۷۴۳
حجت الاسلام کرمی خبر داد:

۱۵۰ برنامه‌های فرهنگی مذهبی در اعتکاف بهار

حجت الاسلام کرمی گفت: اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه‌های فرهنگی مذهبی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهار انجام گرفت .
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

۱۵۰ برنامه‌های فرهنگی مذهبی در اعتکاف بهاربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام کرمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه‌های فرهنگی مذهبی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهار خبر داد.

حجت‌الاسلام کرمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارافزود: با همکاری مسؤلین مساجد مجری اعتکاف بیش از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه‌های فرهنگی مذهبی در مراسم معنوی اعتکاف این شهرستان انجام شده است.

حجت‌الاسلام کرمی اضافه کرد: مهمترین برنامه‌های مساجد مجری اعتکاف؛ برگزاری جلسات بصیرتی، مسابقات فرهنگی، پاسخگویی به شبهات، مشاوره، مراسم شبی با شهداء، سخنرانی با موضوعات مختلف، اجرای اعمال ام داوود، محفل انس با قرآن، پاسخگویی به سؤالات معتکفین بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز پسر و دختر در این مراسم معنوی حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی برای آنان از جمله راه اندازی حلقات صالحین، پاسخگویی به سؤالات، کرسی‌های آزاد اندیشی و محافل انس با قرآن دانش‌آموزی با محوریت و همکاری اساتید حوزه علمیه اجراء شد.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به استقبال نوجوانان از برنامه‌های فرهنگی در مساجد مجری مراسم اعتکاف گفت: در نظر داریم برای سال آینده با همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان و حوزه‌های علمیه جهت اعتکاف دانش‌آموزی برنامه‌های متنوع و جذاب تری تدوین نمائیم.

ارسال نظر