کد خبر: ۱۳۷۵۱
حجت الاسلام گروسی مطرح کرد:

جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به آحاد جامعه است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: برای اقناع سازی و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه باید از مولفه‌های جهاد تبیین برای آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان استفاده کرد. ‎
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای آگاهی بخشی به آحاد جامعه استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی شامگاه شنبه در جمع معتکفان نهاوندی بیان داشت: این نظام و انقلاب اسلامی را مدیون امام راحل هستیم و ایشان با جانفشانی و تلاش مضاعف در سال‌های مختلف برای پیروزی این انقلاب تلاش کردند و پایه و مبنای انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند  گفت: امام راحل اولین حکومت شیعه در تراز بین المللی را در کشور ایجاد کردند و با این وجود این نظام دشمنانی دارد که همواره ایران اسلامی با صلابت از این گستاخی‌ها عبور کرده است.

گروسی افزود: باید جوانان ما نسبت به اولویت‌ها و دستاورد‌های نظام مطلع باشند و جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد برای هوشیاری نسل جوان است چراکه دشمنان در رسانه‌های معاند درصدد آسیب به کشور هستند و باید حواسشان باشد که در دام این شیاطین قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: در آشوب‌های سال گذشته  رد پای کشور‌های غربی وجود دارد چراکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشور‌های اروپایی به قدرت بی حد و حصر ایران پی بردند و می‌دانند که توان نظامی برای مقابله با کشور ما را ندارند بنابرین درصد ایجاد کردن آشوب‌های خیابانی بودند که ناکام ماندند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در خاتمه گفت: در مسیری در حال حرکت هستیم که کشور به سمت توسعه پیش می‌رود و ریل گذاری‌های خوبی انجام شده که مردم به طور حتم حلاوت آن را خواهند چشید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار