کد خبر: ۱۳۷۵۴
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

همه وظیفه داریم دستاورد‌های نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنیم

حجت الاسلام گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در جمع نمازگزاران مسجد محمدیه گفت: همه وظیفه داریم دستاورد‌های نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

همه وظیفه داریم دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنیمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در جمع نمازگزاران مسجد محمدیه نهاوند با تأکید بر اینکه لازم است جوانان عزیز، خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را مطالعه کنند، گفت: مخاطب این بیانیه همه هستند؛ ولی مخاطب خاص آن، جوانان عزیز و شایسته‌ی ما هستند که سازندگان چلّه‌ی دوم انقلاب و صاحبان و آفرینندگان تمدن نوین اسلامی در قرن پانزدهم خواهند بود.

وی افزود: یکی از مهمترین راه‌های تحقق اهداف این بیانیه‌ی مهم و راهبردی، پیشرفت در عرصه‌های علمی است که با تلاش و کوشش و همت شما دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه با بیان اینکه در دو سال اخیر و با استقرار دولت سیزدهم، بسیاری از مشکلات حل شده است و پروژه‌هایی که چندین سال نیمه‌کاره و معطل مانده بودند، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند، ادامه داد: دشمنان با تبلیغات سوء رسانه‌ای و وارونه نشان دادن مسائل، به دنبال اشاعه‌ی ناامیدی در بین مردم و دلسرد کردن آن‌ها از دولت و نظام هستند.
حجت الاسلام گروسی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم با تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردها، خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانیم تا ان‌شاءالله بار دیگر مردم ولایتمدار، با بصیرت انقلابی خود، حضور پرشور و تاریخی در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار