کد خبر: ۱۳۷۹۲
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خبر داد:

رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزان اسدآباد

حجت الاسلام طالبی از رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزخبر داد و گفت: امسال با رویکرد فرهنگی دینی و همکاری آموزش پروزش توانستیم ویژه دانش آموزان دختر و پسر ۳ روز برنامه اعتکاف برگزار کنیم.
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزان اسدآبادبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام طالبی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از معتکف شدن ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دختر و پسر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: امسال تعداد ۹۲ نفر دانش‌آموز دختر و ۲۰۸ نفر دانش‌آموز پسر در مسجد جامع و حضرت امام موسی بن جعفر (ع) شهر اسدآباد معتکف شدند.

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه امسال اعتکاف دانش‌آموزی در شهرستان اسدآباد به تفکیک دانش آموزان دختر و پسر با استقبال بسیار خوب و پرشور همراه بود، افزود: با توجه به ظرفیت محدود در  دو مسجد جامع و حضرت موسی‌بن‌جعفر (ع) متاسفانه از پذیرش بیشتر دانش‌آموزان معذور شدیم.

وی اعتکاف دانش‌آموزی را فرصت بسیار مغتنم برای ایجاد فضای تربیتی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی خواند و افزود: در فرصت با ارزش اعتکاف دانش‌آموزان بر اساس برنامه‌های متنوع گام در مسیر ارتقای دانش معنوی و تهذیب می‌گذارند.

حجت‌الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: در اعتکاف امسال در شهرستان اسدآباد تلاش شد با بهره‌مندی از مربیان مجرب و برنامه‌های متنوع تربیتی و با استفاده از برکات معنوی اعتکاف به رشد و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نیز بپردازیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: به نظر می‌رسد، این اولین‌باری است که این میزان از دانش‌آموزان دختر و پسر در دو مسجد مجزای شهر به امر معنوی اعتکاف پرداختند.
وی در ادامه افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان اسدآباد در ۹ مسجد این شهرستان برگزار شد که با استقبال خوب قشر دانش‌آموزی همراه بود. اعتکاف؛ فرصت ناب برای خلوت و میهمانی با خدا است که در ماه رجب انجام می‌شود و مؤمنان سه روز را در مسجد به عنوان خانه خدا می‌مانند و با خدای خود خلوت می‌کنند و روزه می‌گیرند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار