کد خبر: ۱۳۸۵۸
درپاسداشت ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی انجام می‌شود؛

آغاز بزرگترین مانور برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نهاوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در کشور به‌ عنوان جشن ملی و یکی از بزرگترین مانور برنامه‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نظر گرفته می‌شود.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

درپاسداشت ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی آغاز بزرگترین مانور برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نهاوندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی در حاشیه مراسم دیدار اعضای ستاد دهه فجر خاطر نشان کرد:  با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در گرامیداشت این ایام ۲۳۰ عنوان برنامه فرهنگی در ایام دهه فجر درنهاوند برگزارخواهد شد که بیش از ۸۵ درصد مراسم به صورت مردمی و خودجوش در مساجد و با همکاری شورای فرهنگی، هیئات مذهبی، و تشکل‌ها قرآنی وابسته به این سازمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که دهه فجر یک جشن ملی و افتخار آفرین برای هر شهروند ایرانی است خاطرنشان کرد: این مناسبت ملی به عنوان یکی از بزرگترین مانوربرنامه‌های فرهنگی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف شهری و روستائی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، مساجد، مدارس و تشکل‌های دینی، موسسات و مجموعه‌های قرآن روستائی، برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با این اداره همکاری و فعالیت خواهند داشت.

حجت لاسلام گروسی افزود: در ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند ۱۱ کمیته جانبی تشکیل شده که به مدت ۱۰روز در مناطق مختلف نهاوند نسبت به برگزاری مراسم متنوع درحوزه‌های مختلف اقدام می‌کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند درخاتمه با اشاره به مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی در کمیته مساجد و تشکل‌های دینی یادآورشد: ۲۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در مساجد، هیئات، مدارس، و تشکل‌های دینی توسط این کمیته در نقاط مختلف شهری و روستائی برگزارخواهد شد.

برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد شهری و روستائی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری همایش‌های مختلف برای جامعه هدف به منظور بصیرت افزائی و مشارکت حداکثری در انتخابات  از جمله محوری‌ترین راهبرد‌ها در ایام الله دهه فجر در نهاوند است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار