کد خبر: ۱۳۸۸۴
حجت الاسلام پور آرین:

رویداد «شیرین بیان» به دنبال تربیت جهادگران تبیین در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: باید بتوانیم در پایان رویداد «شیرین بیان» به مجموعه‌ای از تلاشگران و جهادگران حوزه تبیین تبدیل شویم.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بعد از ظهر پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه در مراسم افتتاحیه رویداد «شیرین بیان» اظهار کرد: در مقطع کنونی انقلاب اسلامی باید بتوانیم خود را به یک جهاد مسلح کنیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی تعدادی جوان و نوجوان در میدان حضور یافته و با مجاهدات آن‌ها انقلاب اسلامی به ثمر نشست، افزود: در مقطع دیگری با حضور نوجوانان و جوانان این کشور در برابر یک تهاجم هشت ساله ایستادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نوجوان و جوان امروز نیز باید جهاد کنونی و اهمیت آن را درک کند، تاکید کرد: شکل و مدل جهاد امروز ما با جهاد ابتدای انقلاب و دفاع مقدس متفاوت است.

وی بیان کرد: امروز ابزار جنگ دشمن در دست نوجوان و جوانان است و دشمن به واسطه موبایل و ابزار مجازی به صورت دائم و مکرر ذهن ما را بمباران می‌کند.

حجت الاسلام پورآرین با بیان اینکه امروز نبرد سخت اولویت دشمن نیست، ادامه داد: تمرکز بر روی نوجوانان مخصوصاً دختران نوجوان جز اولویت دشمن است.

وی ادامه داد: زمین بازی و تهاجم امروز دشمن ذهن و قلب و ادراک جامعه مخصوصاً نوجوانان است و تلاش می‌کند با ابزاری همچون هنر ذهن نسل جوان را هدایت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: این رویداد در تلاش است تا نوجوان دختر امروزی به روش‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن آشنا شود و بتواند با شبهات جامعه پاسخ دهد.

وی تاکید کرد: امروز جهاد تبیین یک فریضه قطعی و دستور، ولی جامعه است و همه ما به اندازه توان خود باید در تحقق این فریضه مهم نقش ایفا کنیم.

حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: این رویداد در مسیر جهاد تبیین است و تلاش می‌کند آموزش دهد که نسل امروز جامعه چگونه باید با یک شبهه مواجه شده و چگونه و از چه طریقی این شبهات را پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: دختران حاضر در این رویداد باید بتوانند پس از اتمام رویداد به عنوان فرمانده در عملیات‌های تبیینی مورد نیاز جامعه حضور موفق داشته و با ابهامات درون جامعه برخورد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: دستاورد انقلاب اسلامی این بود که مرز‌های جغرافیایی انقلاب را تا مرز اسرائیل گسترش داد و این توسعه و گسترش مرهون نوجوانان و جوانانی است که ندای انقلاب و امامین آن را شنیده و نقش خود را ایفا کنند.

وی تاکید کرد: امروز هم شما باید بتوانید با خارج شده از حوزه پدافندی و دفاعی در موضع تهاجم قرار گرفته و بنیان‌های غربی را به عنوان یک مطالبه گر به تزلزل در آورند.

حجت الاسلام پورآرین تصریح کرد: باید بتوانیم در پایان این رویداد به مجموعه‌ای از تلاشگران و جهاد گران حوزه تبیین تبدیل شویم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار