کد خبر: ۱۳۹۰۰
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

بیش از ۵۰ گفتمان دینی در بیجار برگزار می‌شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری گفتمان‌های دینی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سطح مساجد و دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ گفتمان دینی ویژه دهه فجر در بیجار برگزار می‌شود.
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت:گفتمان‌های دینی یکی از موقعیت‌های مناسب برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات افراد و بالاخص جوانان است و در همین راستا تعداد ۵۰ گفتمان دینی ویژه دهه فجر در بیجار برگزار می‌شود.

وی به اهداف گفتمان‌های دینی ویژه دهه فجر اشاره کرد و افزود: آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با مبانی انقلاب اسلامی ایران، شناخت شخصیت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران و آشنایی با پیامد‌ها و آثار انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام ا از جمله اهداف برگزاری این گفتمان‌های دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است در این راستا باید با اجرای برنامه‌های مناسب و جذاب بتوانیم زمینه بیشتر این آشنایی جوانان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام جمادیان خاطر نشان کرد:علاوه بر برگزاری گفتمان دینی در مدارس شهرستان، ده‌ها گفتمان دینی نیز در مساجد و دانشگاه‌های شهر با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر