کد خبر: ۱۳۹۰۴
حجت الاسلام گروسی:

ناکامی دشمن مهمترین راهبرد مشارکت حداکثری در انتخابات

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در جمع مردم و مسولان بخش خزل و شهر فیروزان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سال جاری دشمن را در دست یابی به توطئه و ترفندهایش مایوس و ناکام می‌کند.
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

ناکامی دشمن مهمترین راهبرد مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در مراسم جشن انقلاب مسولان، مدیران و مردم روستا‌های بخش خزل نهاوندگفت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی و حضور مردم درصحنه باعث شد تا کشور از وابستگی نجات یابد.
وی اظهار داشت: این انقلاب مردمی کار‌های بزرگی را انجام داده که باید در این ایام در راستای جهاد تبیین برای نسل جوان بیان شود.
حجت‌الاسلام گروسی بیان داشت: دهه فجر فرصت طلایی برای همه به‌خصوص مسئولان است که از این فرصت برای تحقق شرکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند..
وی ادامه داد: در همین راستا می‌توان دو کار عمده انجام داد که شامل خدمتگزاری شبانه‌روز به مردم و همچنین بیان خدمات انجام‌شده در یک سال گذشته است.
وی ادامه داد: مردم همه‌کاره نظام هستند و مسئولان هر چه در توان دارند برای خدمت به این مردم به کار بگیرند، چون ملت ما شایسته هرگونه خدماتی هستند..
حجت‌الاسلام گروسی گفت: در دهه فجر مسئولان در مساجد و در بین مردم حضور یابند و با مردم گفتگو و مشکلات را از نزدیک ببینند و بشنوند و حل کنند.
وی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی باوجود همه دشمنی‌ها و مشکلاتی که دنیای غرب برای ما به وجود آورده، ولی بسیار پیشرفت کرده است.
سرپرست اداره تبلیغات سلامی نهاوند افزود: این پیشرفت‌ها در شرایط تحریم ایجادشده و در عرصه‌های مختلف باعث حیرت دشمنان شده است.
وی عنوان کرد: در روز‌های اخیر با اتکا به توان نیرو‌های داخلی موفق شدیم سه ماهواره را در مدار زمین قرار دهیم که دشمنان پس‌ازاین اتفاق بیانیه‌ای صادر کردند تا نشان دهند از این پیشرفت‌ها چقدر عصبانی هستند.
حجت‌الاسلام گروسی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و گفت: هرکس که تریبونی دارد از آن باید برای تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند.
وی بیان داشت: هرچقدر این حضور پرشورتر باشد دشمنان ناامیدتر می‌شوند و نقشه‌های آن‌ها خنثی می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار