کد خبر: ۱۳۹۰۷
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد؛

تجدید میثاق جامعه قرآنی استان بوشهر با آرمان‌های انقلاب اسلامی

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی گردهمایی تجدید میثاق جامعه قرآنی بوشهر با آرمان‌های انقلاب با حضور معاون شورای عالی قرآن کریم و سنین مختلف این قشر قرآنی در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

تجدید میثاق جامعه قرآنی استان بوشهر با آرمان‌های انقلاب اسلامیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، گردهمایی تجدید میثاق جامعه قرآنی بوشهر ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ با حضور علی قاسم آبادی، معاون نظارت شورای عالی قرآن کشور، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی، صالح رحیمی فرماندار بوشهر، اساتید و قاریان مطرح قرآنی استان، مربیان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان جامعه‌ی قرآنی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر جامعه‌ی قرآنی را پرچم‌داران انقلاب اسلامی عنوان داشت و افزود: با تلاش‌های مجدانه فعالان قرآن، شاهد رشد و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی در سطح استان هستیم که این مهم جز با تلاش مخلصانه فعالان قرآنی رخ نداده است.

حجت‌الاسلام قادری افزود: نظام اسلامی برگرفته از این کتاب الهی است و تمامی پیچ و خم‌هایی که انقلاب اسلامی تاکنون پشت سر گذاشته به برکت رهنمودها، تذکرات و مژده‌هایی که در قرآن کریم بشارت داده شده است.

گفتنی است، این برنامه که به صورت زنده از شبکه استانی بوشهر و شبکه خبر پخش شد با برنامه‌هایی همچون اجرای سرود توسط گروه سرود خانه قرآن نیروگاه اتمی بوشهر و یکی از مدارس پایگاه هوایی شهید یاسینی برگزار شد، و در خاتمه‌ی آن عبدالله محبوبی، قاری قرآن کریم بیانیه فعالان جامعه‌ی قرآنی استان بوشهر را قرائت کرد.

ارسال نظر