کد خبر: ۱۳۹۴۷
به همت اداره کل تبلیغات استان همدان برگزار شد؛

اجلاسیه بزرگ میدان تبیین با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از طلایه داران تبلیغ

اجلاسیه بزرگ مبلغان استان همدان، با عنوان میدان تبیین، با حضور بیش از ۸۰۰ نفر برگزار شد.
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

اجلاسیه بزرگ میدان تبیین با حضور ۸۰۰ نفر از طلایه داران تبلیغ استان همدان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام ارتقایی مدیر کل تبیلغات اسلامی استان همدان ضمن تبریک ایام و تقدیر از حضور بی نظیر شبکه مبلغین استان در اجلاسیه گفت: دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات و بی‌تفاوتی آن‌ها نسبت به صندوق رأی است که در این زمینه شبکه ملبغان با تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی می‌توانند اهداف دشمنان را خنثی و نقش موثری در افزایش مشارکت مردم داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی افزود: بیان محتوا و روش‌های صحیح و جذاب ارائه محتوا و تبلیغ موثر میدانی نسبت به مخاطبین، از سرفصل‌های این همایش است.

در ادامه اجلاسیه نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ماه‌های رجب و شعبان فرصت خوبی برای انجام فعالیت تبلیغی است، گفت: مبلغان در ایام تبلیغی پیش رو می‌توانند به تبیین انتخاب صحیح و آگاه بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی، اسلام را مدافع فطرت و عقلانیت دانست و گفت: حرکت جامعه و تمدن بشری به سوی پروردگار یکتاست و در جنگ شناختی فطرت و طبیعت مبلغان جهت دهنده این معنویت هستند.

او همچنین افزود: امروز فرهنگ دینی محتاج تلاش بیشتری است و ظرفیت‌های تبلیغی بسیاری وجود دارد که مبلغان باید بیشتر و منسجم تر در میدان تبیین حضور داشته باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار