کد خبر: ۱۳۹۸۳
با خمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع چگونگی رفتار با کودکان زیر هفت سال

سومین کارگاه آموزشی با موضوع چگونگی رفتار با کودکان زیر هفت سال، با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در محل کانون رویش برگزار شد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع چگونگی رفتار با کودکان زیر هفت سالبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، خانم موسوی در این کارگاه آموزشی پیرامون یادگیری و آموزش در هفت سال اول گفت: یادگیری، به صورت مستمر در طول زندگی کودک در حال اتفاق افتادن است. کودک از همه چیز، درس‌هایی را می‌آموزد و به صورت ناخودآگاه، مسائلی را فراخواهد گرفت. مسائلی که در طول زندگی هم با آن‌ها مواجه خواهد شد، مثل: تفاوتها، یااحیانا ناکامی ها، تجربه پیروزی و شکست، برخی آداب معاشرت است.

وی افزود: این یادگیری که به صورت ناخودآگاه اتفاق می‌افتد، هیچ اشکالی ندارد. ولی اینکه ما در دوران زیر هفت سال به صورت منظم و اصطلاحا آکادمیک بخواهیم اموری را به کودک آموزش دهیم، که عمدتا در دبستان فرا خواهد گرفت، یک اشتباه راهبردی است.

موسوی مدیر کانون رویش با بیان اینکه والدین نقش بیشتری دارد اظهار داشت:،  ولی اینکه ما در دوران زیر هفت سال به صورت منظم و اصطلاحا آکادمیک بخواهیم اموری را به کودک آموزش دهیم، که عمدتا در دبستان فرا خواهد گرفت، یک اشتباه راهبردی است.

مدیر کانون رویش در ادامه بیان کرد: ممکن است بعضی از این آموزش ها، در ظاهر بسیار مفید و کاربردی هم به نظر برسند، ولی واقعیت این است که هر نوع آموزش رسمی و سخت گیرانه به کودک زیر هفت سال، آسیب زا خواهد بود.

گفتنی است این کارگاه با حضور جمعی از مادران دغدغه‌مند به صورت ماهیانه در محل کانون رویش برگزار میشود.

 

ارسال نظر