کد خبر: ۱۴۰۰۴
حجت الاسلام شرنجانی خبر داد:

بازدید مبلغین شهرستان همدان از باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از بازدید مبلغین شهرستان همدان از باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز خبر داد.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

بازدید مبلغین شهرستان همدان از باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانبازبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی شرنجانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در جلسه‌ای که با مسئول شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری برنامه بازدید از موزه دفاع مقدس در ایام دهه فجر در همدان خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی با مساجد، و حسینیه‌ها مراسم جشن و سرور ماه شعبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ مبلغ در نقاط مختلف شهرستان همدان، گفت: طی این ایام روحانیون در شهر و روستا حضور یافته و در کنار مراسم جشن و شادی به کار‌های تبلیغی می‌پردازند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه تبلیغی توسط مبلغان در نقاط مختلف در ایام شعبانیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شرنجانی با بیان اینکه مراسم ویژه سرکشی از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

وی در حوزه روایتگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان گفت: در خصوص آموزش مبلغین جهت آموزش روایتگری انقلاب و دفاع مقدس با برخی مجموعه‌های حوزه دفاع مقدس تعاملاتی صورت گرفته تا بتوانیم از ظرفیت مبلغین در محافل و مساجد نیز بعنوان راویان دفاع مقدس استفاده شود.

ارسال نظر