کد خبر: ۱۴۰۲۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف یکی از ضروریات فرهنگی است

حجت‌الاسلام هادی محمد خواه عنوان کرد: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌های فرهنگی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در آیین افتتاحیه نمایشگاه پوشاک عفیفانه که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سنندج برگزار شد اظهار داشت: اثبات حجاب به عنوان اصل ضروری دین، هدف‌ها و برنامه‌های تربیتی حجاب و عفاف، فلسفه شارع مقدس در تشریع حجاب و عفاف، آثار و فایده‌های فردی و اجتماعی آن، از مهمترین موارد است.

وی افزود: نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، نیازمند حرکتی گروهی، پویا، هدف‌مند و روش‌مند است. از این رو، تلاش همه جانبه نهاد‌های دولتی از یک سو و شهروندان از دیگر سو، همراه با تعامل، تفاهم و هم دلی سبب می‌شود که فرهنگ عفاف گسترش یابد.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف باید پاسخگوی سلایق مختلف بوده و رونق تولید را به دنبال داشته باشد و هم پاسخگوی جامعه هدف باشد.

وی با اشاره به مطالبات خانواده‌ها در راستای پوشش نوجوانان افزود: جامعه جوان و بسیاری از خانواده‌ها، مطالباتی را در بحث پوشش دارند و خواستار تولید و عرضه پوشش‌های آراسته و متعارف هستند که در این راستا نمایشگاه‌های پوشاک می‌تواند تاثیر گذار باشد.

گفتنی است نمایشگاه پوشاک عفیفانه به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همگاری ناحیه مقاومت بسیج جامعه زنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی سنندج به مدت ۳ روز در خانه کرد برای عموم دایر است.

ارسال نظر