کد خبر: ۱۴۰۲۸
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

برنامه‌هایی که در دوره مدیریت حجت الاسلام نجفی برگزار شد، تاثیر گذار بود

پیش از برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام روح الله حریزاوی و هیئت همراه با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

برنامه هایی که در دوره مدیریت حجت الاسلام نجفی برگزار شد، تاثیر گذار بودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار پیش از مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در مورد عملکرد این  اداره کل در دوره مدیریت حجت الاسلام نجفی گفت: تلاش شبانه روزی حجت الاسلام نجفی  و مجموعه تحت امر ایشان در استان ایلام ستودنی بود، بحمدالله ایشان  به رغم ناملایماتی که در مسیر ایشان بود، پای کار بودند وبرنامه‌هایی که برمبنای نوآوری بود را در استان اجرا کردند.

وی افزود: برنامه‌هایی که در زمان مدیریت حجت الاسلام نجفی در استان برگزار شد، زمان بر، هزینه بر و تاثیرگذار هم بود، برنامه آموزشی همگرام باتوجه به اینکه در ایام اغتشاشات برگزار شد، یک کار ارزشمندی بود، بطوری که کل مدارس  استان را ما توانستیم برای جهاد تبیین تحت پوشش قرار دهیم. از جمله کار‌های دیگری که در جذب مخاطبین موثر بود، جشن نیمه شعبان و غدیر بود. در برنامه‌های قرآنی  ما شاهد خلاقیت‌های خوبی  بودیم و لازم است که از زحمات ایشان و همکارانشان تشکر کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار