کد خبر: ۱۴۰۳۸
در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلامی در میان جوانان صورت گرفت؛

تاکید بر تعمیق همکاری دانشگاه پیام نور و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران

دکتر قیسوندی رئیس دانشگاه پیام نور کامیاران با حجت الاسلام والمسلمین دهقانی رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش ‌‌روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این دیدار ریاست دانشگاه پیام نورکامیاران و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، دو طرف بر تعمیق همکاری‌ها در زمینه ترویج بیش از پیش فرهنگ غنی اسلامی در میان جوانان و دانشجویان تاکید نمودند.

قیسوندی رئیس دانشگاه پیام نور کامیاران ضمن تقدیر از فعالیت‌های متولیان فرهنگی منطقه بخصوص ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، بر لزوم اهتمام بیشتر در حوزه معرفی فرهنگ غنی اسلامی در میان اقشار گوناگون جامعه بخصوص خانواده‌ها و جوانان تاکید نموده و تعامل بیش از گذشته نهاد‌های فرهنگی جامعه را تنها راه رسیدن به این مهم عنوان نمود.

وی همچنین ضمن برشمردن ظرفیت‌های علمی دانشگاه پیام نور و نیز با اشاره به توانایی‌های اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه، از آمادگی دانشگاه پیام نور جهت برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی بخصوص در ارتباط با مسائل روز جوانان و دانشجویان نظیر آسیب شناسی فضای مجازی، بررسی و شناخت ملاک‌های همسریابی و فراهم نمودن زمینه توفیق بیشتر ازدواج‌های دانشجویی خبر داد.

در ادامه این دیدار  حجت الاسلام و المسلمین دهقانی رییس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران نیز ضمن برشمردن برخی فعالیت‌های برجسته مجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان در جهت پویایی بیشتر فرهنگ عمومی و فراهم نمودن زمینه آشنایی بیشتر خانواده‌ها با فرهنگ اسلامی – ایرانی، بر اهمیت مشارکت بیشتر مردم و مجموعه‌های مردمی و مذهبی در نشر فرهنگ اسلامی تاکید نمود.

دهقانی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و علمی دانشگاه پیام نور مرکز کامیاران – و انعکاس آن در فضای اطلاع رسانی عمومی شهرستان، نقش دانشگاه و ظرفیت‌های آن را در رسیدن به اهداف متعالی فرهنگی غیرقابل انکار خوانده و خواستار ایجاد فضای تعامل بیشتر میان دانشگاه و مجموعه تبلیغات اسلامی شدند.

در پایان این دیدار دو طرف تاکید کردند که در آینده نزدیک تفاهمنامه همکاری در زمینه‌های همکاری فرهنگی به امضا برسانند.

ارسال نظر