کد خبر: ۱۴۰۳۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار خبر داد:

برپایی بیش از ۶۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در بیجار

رئیس تبلیغات اسلامی بیجارگفت: همزمان با اعیاد شعبانیه بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مساجد شهر و روستا‌های شهرستان بیجار برپا می‌شود.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش ‌‌روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماه شعبان ماه رحمت و لطف الهی و فرصتی است برای شست‌وشوی دل از زنگار‌های هواپرستی و دنیازدگی است.

وی با اشاره به اینکه امسال همانند سال‌های گذشته شهر دینمدار بیجار غرق در نور و شادی اعیاد مبارک شعبانیه می‌شود، افزود: بیش از ۶۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مساجد شهر و روستا‌های شهرستان بیجار برپا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهم برنامه‌های اجرایی در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسمات و سخنرانی توسط اساتید برجسته کشوری، توزیع پوستر ونصب بنر، برگزاری جشن‌های ویژه در مساجد از جمله اقدامات این اداره در ایام شعبانیه است.

وی از برگزاری مراسسم جشن و سرور در مساجد و هیئات مذهبی خبر داد و عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی را در مساجد روستا‌های بیجار با محوریت حضور گسترده مردم و بالاخص جوانان برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام جمادیان با اشاره به اینکه برگزاری این برنامه‌ها فضای شاد و بانشاطی را در این ایام خجسته در سطح شهرستان ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: انتظار می‌رود برنامه‌های اعیاد شعبانیه امسال با مشارکت مردم دیندار بیجار و هیئت‌های مذهبی پرباتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

ارسال نظر