کد خبر: ۱۴۱۳۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات مطرح کرد:

برگزاری جشن‌های شعبانیه در ۶۰ نقطه شهرستان قائنات

حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در بیش از ۶۰ نقطه شهرستان قائنات خبر داد.
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات از برگزاری مراسم جشن‌های نیمه شعبان در بیش از ۶۰ منطقه شهری و روستای با محوریت روحانیون خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسمات محوری و خاصی در نیمه شعبان و باهمت روحانیون، هیئات مذهبی، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و ... در شهرستان قائنات برگزار خواهد شد.

وی افزود: آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار هدف اصلی برگزاری جشن نیمه شعبان در شهرستان قائنات است

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، با تأکید بر فضاسازی شهر از ادارات، مردم، بازاریان و اصناف خواست تا در برگزاری  جشن‌هایی درخورشان و منزلت حضرت مهدی موعود (عج) همکاری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات با اشاره به  اینکه در بیش از ۶۰ نقطه شهرستان جشن‌های نیمه شعبان برگزار خواهد شد گفت: برگزاری جشن محوری در مهدیه قاین، برگزاری جشن بزرگ  نیمه شعبان در مساجد جامع، غدیر و ... و همچنین جشن محوری نیمه شعبان در روستا‌های شهرک قدس، ورزگ، تیغاب و دیگر روستا‌ها ازجمله مراسمات ویژه این ایام خواهد بود که با حضور میهمانان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، بر محتوایی بودن جشن‌ها تأکید کرد و گفت:جشن‌هایی که برگزار می‌شود بایستی توشه‌ای برای مدعوین و مستمعین داشته باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار