کد خبر: ۱۴۱۷۱
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

نیازمند نوآوری و خلاقیت در فعالیت های دینی هستیم

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به شدت نیازمند نوآوری و خلاقیت در فعالیت‌های دینی و فرهنگی هستیم.
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ظهر دوشنبه ۲۳ بهمن در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیست در خاک غزه بر علیه کودکان، افزود: رسالت بسیار مهمی که بر دوش همه ما هست جهاد تبیین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه تبلیغات اسلامی استان ایلام به ویژه در ایام اربعین در شهرستان مهران، افزود: امید است این نگاه مدیریتی و این رویکرد همچنان در استان ایلام تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور، افزود: با اینکه مراسم اعتکاف یک مراسم مذهبی در راستای روشن و نورانی شدن دل انسان و ارتباط با خداست، اما سازمان تبلیغات با تأکید بر جهاد تبیین و رویکرد تبلیغی در راستای روشن شدن ذهن معتکفین نیز گام‌های موثری برداشت.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های دینی به شدت نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم، اظهار کرد: از دیگر محوریت‌های کاری سازمان تبلیغات جوان گرایی و به کار گرفتن جوانان در عرصه تبلیغات اسلامی است که امیدواریم این روند در استان ایلام نیز تداوم داشته باشد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: نیازمند نوآوری و فناوری فرهنگی هستیم و باید در حفظ میراث دین (روضه سیدالشهدا، مساجد و منبر و.) کوشا باشیم.

وی حضور بانوان و کارکرد‌های تأثیر گذار آنان بر خانواده و در فضای مجازی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: به کارگیری بانوان در عرصه‌های مختلف ضروری است.

وی تداوم و تأثیر فعالیت‌های رسانه‌ای در فضای مجازی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: تبیین دستاورد‌های نظام و فعالیت در این فضا در راستای مهندسی افکار عمومی حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نجفی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان ایلام در این مراسم، با تقدیر از مجموعه کارکنان تبلیغات اسلامی استان ایلام در راستای همکاری و کسب موفقیت‌های این دستگاه، اظهار داشت: اگر توفیقی حاصل شده به همت تلاش و پشتکار کل مجموعه بوده است.

وی خدمت به مردم استان ایلام به واسطه نقش بی بدیلی که در دفاع مقدس داشتند را توفیقی دانست و یاد آور شد: خداوند در طول دو سال نیم خدمت در استان ایلام توفیقی حاصل کرد تا قدمی در جهت ارتقاء تبلیغ و فرهنگ استان بر داریم هر چند برای رسیدن به نقطه مطلوب با توجه به توقعات و کاستی‌ها فاصله زیاد است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمد علی نجفی تقدیر و حجت‌الاسلام علی رحیمی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی ایلام معرفی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار