کد خبر: ۱۴۲۱۶
یزد| با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد انجام شد؛

پایان کار جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در یزد

دومین جشنواره بین المللی شعر و اولین جشنواره مدیحه خوانی حضرت علی اکبر (ع) با اعلام اسامی منتخبین از ۳۲۰ اثر ارسال شده به کار خود پایان داد. 
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

پایان کار جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، آیین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر (ع) در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره حضرت علی اکبر از آثار برگزیده بین المللی، ملی و مدیحه خوانی. دکلمه و مولودی در دو بخش؛ آقایان و خواهران با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.

برگزیدگان این جشنواره به بدین شرح معرفی شدند: ۷ نفر برگزیده در بخش آقایان؛ اکبر طاهر نژاد، ایمان عسکر، سیدضیا میرجعفری، سجاد دهقان منشادی، احسان شبانی، علی دهقان و جواد محمدی و ۳ نفر شایسته تقدیر، آقایان؛ حجت شاهی، ابوالفضل حدادزاده، طا‌ها باغیانی و برگزیده ویژه استاد شاهی مسئول و مدیر کانون دلباختگان موعود بودند.


در بخش بانوان از محدثه مهدی زاده، ریحانه صادقیان، فاطمه جعفری و مهیا کمالی تقدیر شد.


در این جشنواره، شاعران برگزیده بخش آزاد و دانشگاهیان، مهدی جهاندار از اصفهان، علی برگزی از یزد شهرستان میبد، قاسم بای از گلستان شهرستان رامیان، فاطمه فاضلی از شیراز و سعید مبشر از اردبیل معرفی شدند.


در بخش شاعران برگزیده بین المللی؛ عماد آل کثیری از ایران شهر شوش دانیال و ابوکرار نجفی از عراق شهر نجف تقدیر شدند.


همچنین زهرا شایق، سید محمد صادق آتشی، فاطمه ارجمند، زینب مهدی زاده و فائزه زرافشان از یزد شاعران تقدیری معرفی شده بودند.

 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار