کد خبر: ۱۴۳۵۱
خوزستان| دبیر ستاد عملیات رمضان استان خوزستان خبر داد:

«قرآن» محور برنامه های تبلیغات اسلامی در ماه رمضان

سید ابوالقاسم حسن زاده دبیر ستاد عملیات رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ابوالقاسم حسن زاده دبیر ستاد عملیات رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تشریح برنامه این ستاد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اهمیت جهاد تبیین و لزوم استای گفتمان سازی و تبدیل مفاهیم قرآنی به مولفه‌های سبک زندگی از راه اندازی طرحی به نام «زندگی با آیه ها» در دست اجرا دارد که این طرح یک بسته بلند مدت ۳ ساله است که با شروع ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

به گفته حسن زاده؛ گام اول این طرح امسال با محوریت ۵۰ آیه از قران کریم به نام «مستورا» همزمان با آغاز ماه مبارک شروع خواهد شد.

وی افزود:این طرح اهداف گوناگونی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌شود به گفتمان سازی زندگی با آیه ها، انس با مفاهیم، انس با الفاظ، کنشگری با محوریت تعلیم و عمل به آیات اشاره کرد.

دبیر ستاد عملیات رمضان با اشاره به اینکه جامعه هدف گذاری شده در کل کشور ۳۰ میلون نفر میباشد؛ جمعیت مورد نظر در استان دو میلیون نفر تخمین زده شده است که هدف نهایی و نتیجه مطلوب برای این طرح در استان رسیدن به ۴۰۰ هزارنفر مخاطبی است که حداقل اشنا با الفاظ قرانی باشند و درنهایت رسیدن به ۱۶ هزار نفر کنشگر قرآنی حول نظام فکری ایجاد شده در این طرح است.

وی در پایان تاکید کرد: در این طرح دستگاه‌های دولتی همچون آموزش و پرورش، صدا و سیما، اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با مشاکرت سازمان دارالقران کریم تبلیغات اسلامی خوزستان همکاری خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر