کد خبر: ۱۴۳۵۶
حجت الاسلام گروسی خبر داد:

برگزاری ۴۵ جلسه گفتمان دینی در مساجد و اماکن علمی و آموزشی نهاوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در راستای اقناع عمومی و مشارکت حداکثری در انتخابات ۴۵ جلسه گفتمانی در مدارس مساجد و دانشگاه‌های نهاوند برگزارشده است.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی از برگزاری ۴۵ نشست  جلسه گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌های نهاوند خبر داد و گفت: در گرامیداشت هفته مهدویت و بصیرت افزائی جهت شرکت حداکثری گرو‌های مردمی و نسل جوان و نوجوان در انتخابات ۴۵ جلسه گفتمان دینی در مدارس، مساجد و دانشگاه‌های شهرستان نهاوند برگزارشده است.

حجت‌الاسلام گروسی افزود: در خصوص برگزاری شایسته این جلسات گفتمانی از ۸ استاد خبره گفتمان جهت سخنرانی و اقناع عمومی مردم استفاده شده است واینگونه جلسات گفتمانی تاثیرات مثبتی را برمخاطبان ایجاد نموده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند آسیب‌های اجتماعی، نماز، عفاف و حجاب، ولایت فقیه، ماهواره و اینترنت و فرهنگ انتظار و غیبت امام عصر (عج) در بین دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه را از دیگرموضوعات گفتمان‌ها برشمرد و گفت:روند برگزاری برنامه‌های گفتمانی در شهرستان نهاوند از اوایل دی ماه آغاز شد و تا ۱۴ اسفندماه جاری ادامه داشته است.

وی درخاتمه از همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش و شورای هیئات مذهبی در راستای اجرای این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی قدر دانی نمود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار