کد خبر: ۱۴۳۷۳
کارشناس اداره تبلیغات نهاوند خبر داد:

برگزاری ۲ دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در شهرستان نهاوند

سید مصطفی موسوی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری ۲ دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

برگزاری ۲ دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در شهرستان نهاوند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید مصطفی موسوی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری ۲ دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.

موسوی بیان داشت: به منظور تامین کادر متخصص در امر آموزش قرآن کریم، کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اقدام به برگزاری ۲ دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای برادران و خواهران علاقمند به آموزش قرآن نمود. موسوی گفت: بعد از اطلاع رسانی عمومی در سطح شهرستان و ثبت نام اولیه از متقاضیان شرکت در دوره تخصصی فوق الذکر با برگزاری آزمونهای ورودی که به صورت شفاهی و کتبی  ۵۰ نفر از منتخبین، در حال گذراندن این دوره هستند.

وی اظهار داشت:  این دوره با هدف تربیت آموزشیار قرآن کریم و به مدت ۸۴ ساعت آموزشی و با تدریس دروسی اعم از روش تدریس روخوانی و روانخوانی، آموزش روش کارورزی «بخش خوانی» کلمه خوانی و روانخوانی (قرائت تحقیق آموزشی) احکام عمومی و احکام قرآنی برگزار می شود.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند ادامه داد: در پایان این دوره از کلاسها به قبول شدگان گواهینامه تربیت آموزشیار قرآن کریم از طرف اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان صادر خواهد شد. گفتنی است، با هماهنگی به عمل آمده از روند برگزاری این دوره با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار