کد خبر: ۱۴۳۷۴
توسط رابط امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن؛

برنامه‌های کمیته قرآنی شهرستان رزن تشریح شد

اکبر شمسی دلربا رابط امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از تشریح برنامه‌های قرآنی در اولین جلسه کمیته قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسه‌ای به منظور هماهنگی بیش از پیش با فعالان قرآنی شهرستان برگزار شد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

تشریح برنامه‌های کمیته قرآنی شهرستان رزن

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اکبر شمسی دلربا رابط امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از تشریح برنامه‌های قرآنی در اولین جلسه کمیته در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسه‌ای به منظور هماهنگیایام ماه مبارک رمضان با حضور اعضای کمیته و ریاست اداره تبلیغات شهرستان، حجت الاسلام ایمانی در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی افزود: حجت الاسلام ایمانی در این جلسه از تلاش‌ها و فعالیت‌های جهاد گونه فعالان عرصه قرآن و عترت، اعم از مدیران ادارات محترم عضو کمیته قرآنی و همه مربیان و مدیران موسسات وخانه‌های قرآن و عترت تقدیر و تشکر نمود. رابط قرآنی شهرستان رزن به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ان شاء الله امسال با همکاری و مشارکت دستگاه‌های محترم عضو می‌توانیم برنامه‌هایی با محتوای قرآنی و اثرگذاری بیشتری را نسبت به سال‌های گذشته در سطح شهرستان برگزار کنیم.

شمس افزود: هر یک از اعضای پس از ارائه نظرات و پیشنهادات برنامه‌های قرآنی خود را برای اجرا در جلسه مطرح کردند. گفتنی است برگزاری محافل شاخص قرآنی در شهر‌های رزن، دمق و روستا‌های فاقد خانه قرآن، سرکشی از خانواده‌های شهدای قرآنی، افتتاح ۲۴ خانه قرآن، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و خانه‌های قرآن شاخص، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب همراه با مسابقات با محتوای قرآنی، نصب بنر دهه فجر در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های قابل اجرای کمیته قرآنی بود که در این جلسه برای اجرا به تصویب رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار