کد خبر: ۱۴۳۷۶
با حضور مدیران قرآنی؛

جلسه کمیته قرآن “زندگی با آیه ها” در شهرستان تویسرکان برگزار شد

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کمیته قرآنی با حضور مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی در محل اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان برگزار شد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

جلسه کمیته قرآن “زندگی با آیه ها” در شهرستان تویسرکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی کاروند کارشناس قرآن شهرستان تویسرکان گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به ریاست مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان و با حضور تعدادی از مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان برگزار شد.

علی کاروند دبیر کمیته قرآنی شهرستان تویسرکان با اعلام این خبر افزود: به منظور هماهنگی و برنامه ریزی و تعامل با تشکل‌های قرآنی و هیئت اندیشه ورز و کنشگران فرهنگی و قرآنی این جلسه تشکیل شد.

در این نشست، حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مسئولین خانه‌های قرآن و مدیران موسسات قرآنی شهرستان افزود: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی درباره قرآن کریم، تبدیل مفاهیم قرآنی به گفتمان‌های عمومی در بین عموم مردم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های ایجاد این گفتمان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، تلاش برای حفظ و یادگیری آیات کلیدی قرآن توسط عموم جامعه است، افزود: به همین منظور سازمان دارالقرآن کریم در برنامه امسال خود و‌در گام اول در ماه مبارک رمضان برای ایجاد این گفتمان با پرچم داری جریان‌های مردمی و‌حلقه‌های میانی و حمایت تمام قد ظرفیت‌های حاکمیتی و دولتی طرح ملی «قرآن را زندگی کنیم» را با هدف آشنایی و حفظ موضوعی ۳۰ فراز – ۳۰ آیه از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اجرا می‌نماید.

در ادامه سبحان جامه‌بزرگ با اساسی دانستن نقش موسسات و خانه‌های قرآنی به عنوان حلقه‌های میانی برای اجرای این طرح به تبیین برخی از راهکار‌ها و بیان پیشنهادات اجرایی برای توسعه برنامه‌های قرآنی علی‌الخصوص در ماه مبارک رمضان پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام علی کاروند کارشناس قرآنی اداره با ارائه برنامه‌های پیشنهادی و ابلاغی ویژه این ایام افزود: تمام ظرفیت‌ها، باید با نگاه تبینی و امید آفرینی به انقلاب اسلامی و رهبری و روایت درست از دستاورد‌های انقلاب پای کار آورده شود.

گفتنی است در پایان هر یک از اعضای جلسه به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و برنامه‌هایی نیز برای اجرا در ایام الله دهه فجر به تصویب رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار