کد خبر: ۱۴۳۷۷
رئیس اداره امور قرآنی استان همدان خبر داد:

برگزاری سومین مرحله آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در استان همدان

رضا فرهادی رئیس اداره امور قرآنی استان همدان از برگزاری سومین مرحله آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در استان همدان خبر داد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

برگزاری سومین مرحله آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در استان همدان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا فرهادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان همدان گفت: سومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید در ۱۱ استان کشور به صورت همزمان برگزار شد.

وی اظهار داشت: استان همدان نیز به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون را در معیت ناظر اعزامی از مرکز دارالقرآن الکریم کشور با حضور ۱۵ شرکت کننده برگزار نمود. ۵ شرکت کننده از استان کردستان و ۱۰ شرکت کننده از استان همدان در این آزمون حضور یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان همدان گفت: قبول شوندگان در این آزمون حائز دریافت مدرک درجه ۲ که معادل کارشناسی ارشد می‌باشد، می‌گردند.

وی افزود: تاکنون افرادی که به مرحله سوم راه پیدا می‌کردند همگی برای شرکت در آزمون باید به تهران مراجعه می‌کردند، اما برای رفاه حال شرکت کنندگان، امسال این آزمون برای اولین بار در ۱۱ مرکز استان شامل: آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، مازندران، همدان و یزد برگزار می‌شود که ناظرینی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای نظارت بر روند برگزاری این آزمون‌ها به این استان‌ها اعزام شدند.

فرهادی وی افزود: تاکنون افرادی که به مرحله سوم راه پیدا می‌کردند همگی برای شرکت در آزمون باید به تهران مراجعه می‌کردند، اما برای رفاه حال شرکت کنندگان، امسال این آزمون برای اولین بار در ۱۱ مرکز استان شامل: آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، مازندران، همدان و یزد برگزار می‌شود که ناظرینی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای نظارت بر روند برگزاری این آزمون‌ها به این استان‌ها اعزام شدند.

ارسال نظر