کد خبر: ۱۴۳۸۷
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی قرآن کریم در بوشهر

 احمدی منفرد از آغاز ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم در استان خبر دارد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی قرآن کریم در بوشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جواد احمدی منفرد، با اشاره به این‌که مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا سه‌شنبه ۱۵ اسفند است، از احتمال تمدید آن خبر داد و افزود:  نوزدهمین دوره ثبت نام حفاظ قرآن کریم در آزمون ملی تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم آغاز شده و تمدید هم خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این آزمون حافظان ده، بیست و سی جزء قرآن کریم می‌توانند شرکت کنند و از مزایای این مدرک تخصصی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: به حافظانی که مدرک حفظ ده و بیست جزء أخذ کنند مدرکی معادل دیپلم، و حافظان کل با توجه به آزمون‌های تخصصی که برگزار خواهد شد، به ترتیب مدارکی معادل لیسانس، فوق لیسانس و دکترا اهدا خواهد شد.

احمدی منفرد تصریح کرد: حفاظ قرآن کریم از سطوح ده جزء به بالا  می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی " www.telavat.ir" نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به زمان برگزاری آزمون افزود: مرحله اول آزمون ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت کتبی و مرحله دوم آزمون مرداد ماه، به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار