کد خبر: ۱۴۴۱۰
کارشناس قرآن اداره تبلیغات شهرستان بهار خبر داد:

هدفمندی برنامه‌های قرآنی شهرستان یکی از اولویت اساسی است

کاظم صفایی فرد کارشناس قرآن شهرستان بهار با اشاره به اهمیت هدفمندی اجرای برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کمیته قرآنی با محوریت زندگی با آیه‌ها برگزار شد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

هدفمندی برنامه‌های قرآنی شهرستان یکی از اولویت اساسی استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کاظم صفایی فرد کارشناس قرآن شهرستان بهار با اشاره به اهمیت هدفمندی اجرای برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به ریاست سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار و با حضور مسئولین مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان در محل حسینیه مسجد سیدالشهداء (ع) شهر بهار تشکیل شد.  
 
کاظم صفایی با اعلام این خبر؛ ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مسئولین خانه‌های قرآن و مدیران موسسات قرآنی شهرستان اضافه کرد:  یکی از رسالت‌هایی که بر دوش سازمان تبلیغات اسلامی درباره قرآن کریم، تبدیل مفاهیم قرآنی به گفتمان‌های عمومی در بین عموم مردم است.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اساسی دانستن نقش مؤسسات و خانه‌های قرآنی به عنوان حلقه‌های میانی برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها به تبیین برخی از راهکار‌ها و بیان پیشنهادات اجرایی برای توسعه برنامه‌های قرآنی  در ماه مبارک رمضان پرداخت.

صفایی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی و ابلاغی از مرکز استان در ماه مبارک رمضان افزود: شایسته است از تمامی ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها، استفاده شود تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری در سطح جامعه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با اشاره به حضور بیشتر مردم در ایام ماه مبارک رمضان و کارکرد‌های تربیتی مساجد، از مساجد به عنوان مهمترین بستر مناسب برای ترویج گفتمان سازی طرح زندگی با آیه‌های قرآن نام برد که امیدواریم با تعامل خوبی که مابین ائمه جماعات، هیأت امناء و هیئات مذهبی مساجد با این اداره وجود دارد، طرح با حداکثر توان کمی و کیفی اجراء نمائیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار