کد خبر: ۱۴۴۲۸
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار:

۱۰۰ کلاس روخوانی و روانخوانی در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ کلاس روخوانی و روانخوانی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اعلام این خبر اظهارکرد:گسترش فرهنگ قرآنی و اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه از برنامه‌های مهم و تاثیر گذاری است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و همزمان با ماه پر برکت رمضان بیش از ۱۰۰ کلاس روخوانی و روانخوانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی، مسجد، بقاع متبرکه و محفل مذهبی روزانه طرح جزء خوانی قرآن کریم به شکل گروهی و جمعی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در بیجار برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین با همکاری روحانیون اعزامی، بومی، مستقر و هجرت این شهرستان، روزانه بیش از ۱۰۰ مجلس جزء خوانی قرآن در مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی و مراکز فرهنگی شهرستان و توابع برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان تاکید کرد: امیدوارم مردم مومن و خداجوی شهرستان بیجار بویژه قشر جوان مثل همیشه با حضور گرم و صمیمی خود زینت بخش این محافل الهی و نورانی باشند.

ارسال نظر