کد خبر: ۱۴۵۴۳
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد؛

نشست هم اندیشی ائمه جماعات مساجد و مبلغین شاخص

نشست هم اندیشی ائمه جماعات مساجد و مبلغین شاخص در مسجد پیامبر اعظم (ص) کرمانشاه برگزار شد.
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

نشست هم اندیشی ائمه جماعات مساجد و مبلغین شاخص در مسجد پیامبر اعظم ص کرمانشاه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست هم اندیشی ائمه جماعات مساجد و مبلغین شاخص در مسجد پیامبر اعظم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست صمیمی حجه الاسلام والمسلمین میرزایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به تبیین طرح ملی مسطورا و زندگی با آیه ها پرداخت و در گفتگو چهره به چهره به سوالات حاضرین پاسخ داد.

حجه الاسلام اشک تلخ، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز به ارائه گزارشی از اهم فعالیتهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان در چله انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام اشک تلخ ضمن تاکید بر اهمیت تبلیغ و جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های مبلغین بومی استان و توانمندسازی هرچه بیشتر آنها در آینده تاکید کرد و افزود: منبر سکولار و بی تفاوت به جبهه انقلاب شایسته هیچ مبلغی نیست و باید شرایط جنگ تمدنی کنونی در مسیر ظهور و روایت پیشرفت انقلاب اسلامی با بیان هنری برای اقشار مردم تبیین گردد.

 

درادامه آیت الله آل آقا به بیان نقاط ضعف و مثبت حوزه تبلیغ در استان کرمانشاه پرداخت و همچنین بسته فرهنگی و کتاب تبیین طرح مسطورا بین شرکت کنندگان توزیع گردید.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار