کد خبر: ۱۴۶۴۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

اُنس با قرآن کریم راه نجات بشریت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: قرآن خود معجزه است و معجزه می‌آفریند و هر کس خود را به قرآن نزدیک کند و به قرآن عمل کند نجات پیدا کرده است.
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با جمعی از قاریان برتر سنندج پیرامون برگزاری محفل انس با قرآن اظهار داشت: اجرای برنامه ‎های قرآنی و فعالیت در آن برای قاریانی که به نوعی با قرآن در ارتباط هستند یک حرکت مطلوب است.

وی از برگزاری محافل جمع خوانی قرآن در مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: قرآن چراغ هدایت بشر است و باید تلاوت و قرائت آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا رستگار شویم و راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه‌های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان عزیز، با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج افزود: این محافل مجالسی هستند برای ادامه مسیر نورانی شهداء و آرمان‌های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید آن که نسل نوجوان و جوان کشور اسلامی، این آینده سازان ایران اسلامی در زندگی خود از سیره، رفتار و گفتار شهدا سرمشق بگیرند.

ارسال نظر