کد خبر: ۱۴۷۴۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران خبر داد:

تبلیغ ۵۵ مبلغ و مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان در دهلران 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران گفت: ۵۵ مبلغ و مبلغه کار تبلیغ امور دینی و مسائل شرعی ایام ماه مبارک رمضان را در مناطق مختلف این شهرستان بر عهده دارند.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

تبلیغ ۵۵ مبلغ و مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان در دهلران به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امین کاکه رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران گفت: ۵۵ مبلغ و مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد، حسینیه‌ها و ادارات فاقد امام جماعت در شهرستان برای تبلیغ این ایام اعزام شده اند.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده است تا مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم بتوانند از ظرفیت مبلغان و مفسران قرآن کریم بهره‌مند شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران عنوان کرد: برگزاری طرح زندگی با آیه ها، تبلیغ احکام دین اسلام، سخنرانی با موضوعات اعتقادی، مذهبی، بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت و پاسحگویی به سوالات شرعی مردم از مهمترین رسالت مبلغان است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، فعالیت‌های قرآنی در خصوص طرح سراسری زندگی با آیه‌ها است، طرحی که تبیین و حفظ ۳۰ فراز از قرآن کریم را برای تمام سطوح جامعه در نظر گرفته است  که در ماه رمضان به صورت ویژه دنبال می‌شود.

حجت الاسلام کاکه برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید، برنامه‌های متنوع شب‌های قدر و مراسم شهادت امام علی (ع) را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان برشمرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار